מגזין תהילים

שנה בדיוק אחרי אותה שבת - נולדה לזוג בת בזכות...

הרב חיים זאיד בסיפור אמיתי ונוגע ללב, על כוחה של השמחה ביום שבת קודש ועל המתנות שזוכים להן בזכותה


12/11/20 | כ"ה חשון התשפ"א
תינוקת

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

את הסיפור המדהים הבא סיפר מגיד המישרים רבי חיים זאיד שליט”א: 

בדיוק לפני שנה הייתי בס"ד במלון בים המלח בקבלת שבת- ערב שבת, ניגשים לתפילה וכמובן אחרי התפילה הולכים לסעודת שבת. במלון עצמו יושב בן אדם לידי, ואומר לי: הרב זאיד תעשה לי חסד ותעזור לי. הוא אומר לי שאשתו לא רוצה לרדת לחדר האוכל. שאלתי אותה למה היא לא רוצה, ואמר לי כך : אין לנו ילדים והם עשו טיפולים וכעת בטיפול האחרון הודיעו לה לפני שעה שגם טיפול זה עבר ללא הצלחה. והמצב רוח שלה נמצא ברצפה. 

מיד כששמעתי את דבריו, אמרתי לו שאין לי בעיה וחשוב לי לדבר איתה. הלכתי אליה, היא היתה בעזרת נשים של בית הכנסת שכולה בוכיה ובצער גדול, הודעתי לה שאני רוצה לומר לה משהו, ואת זה, קוראים יקרים, אני אומר גם לכם שזה טיפ להצלחה בחיים בכל המובנים. וכך אמרתי לה: "אנחנו נמצאים כעת בים המלח, ולים המלח יש עוד שם 'ים המוות'", התחלתי לומר לה. והמשכתי על אותו נימה, "אדם שבוכה זה מוות, והוא מושך שפע לא טוב לעולם, וכך גם ים המלח שהוא דמעה הוא לא טוב, שום יצור חי לא נמצא בים המלח, בגלל שזה מלח ואי אפשר לחיות שם". 

"והדרך היחידה שאפשר לחיות והמקום היחיד שיש חיות", אמרתי לה, "זה בים מתוק, ים שוקק חיים ים שנותן טוב למי שמתקרב אליו, שם יש דולפינים וחיות. שבת קודש יש לה מעלה נפלאה שמי ששמח בשבת 'כי אשמרה שבת אל ישמרני', מי שבשבת נמצא בשמחה מוצא ישועה, אמרתי לה קבלי על עצמך עם כל הקושי לקום לשבת ולעשות את השבת הכי שמחה שיש, ולחזור לבית ולעשות אורה ושמחה, ותדעי לך שזכות שמחת שבת מביאה ישועות". 

אותה אישה יקרה תפסה את עצמה הבינה את הרעיון וירדה לחדר אוכל והיא עצמה הסתובבה סביב השולחנות ושמחה אנשים כל השבת. בסייעתא דשמיא אני חוזר עכשיו מנהריה, ובדרך בעלה מתקשר אליי ואומר לי "הרב זאיד אתה זוכר לפני שנה בשבת בבית מלון שאמרת לאשתי ששמחים בשבת זוכים לראות ישועות, אז תדע לך שבשבת נולדה לאשתי בת". אמרתי לו , שתדעו לכם דבר פשוט שהשמחה שעשיתם בשבת היא זו שהשרת לכם ברכה עד בלי די בחיים והיא עצמה זכתה אתכם לבת ביום שבת קודש.

 

(מתוך גיליון ''אור השבת'') 

 

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות