מגזין תהילים

תחיית המתים באסון קרלין: ליעקב פרלמן לא הותירו הרופאים תקווה, אבל אז אירע הנס העצום

נס גדול: יעקב פרלמן נפצע אנושות בקריסת הטריבונה בקרלין. הרופאים לא נתנו לו סיכוי, אבל כשיש אמונה ותפילות – זוכים לראות תחיית המתים מול העיניים


23/05/21 | י"ב סיון התשפ"א
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

יעקב פרלמן, 23, הובהל בליל חג השבועות לבית החולים כשמצבו אנוש. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה שכללה פגיעת ראש. הרופאים נאבקו על חייו, ערכו ניתוח חירום שייצב את מצבו, ואף רגלו ניצלה בנס גדול.

עם ישראל זעק לרפואתו השלמה של יעקב בן גיטל, ושל שאר פצועי האסון בקרלין, ובתוך מספר ימים חל שיפור משמעותי במצבו. "התקדמות ניסית", מגדירים הרופאים ומייחלים להמשך החלמה שלמה.

"הנס של יענקי החל כבר במקום האסון", מספרת משפחתו באחד הראיונות שהעניקו לכלי התקשורת, "בזכות תושייתם של החובשים ואנשי ההצלה שהחליטו להילחם על חייו הצליחו להשיב לו דופק ולהציל את חייו לאחר שכבר כמעט הוכרז כמת. כשהגיע לשערי צדק הרופאים נאבקו על חייו והצליחו לייצב את מצבו".

מוטי פריד, יו"ר אגודת 'סעד ומרפא' מציין כי מדובר בנס של תחיית המתים. "הייתי פה בליל החג ובין הפצועים היו שתים שהוגדרו כגוססים ממש שאין מה לעשות איתם. פגיעה רב מערכתית והחובש אמר שהילד הזה יום טוב שמחה קליין והשני האברך יענקי פרלמן בר מינן לא ישרדו ויצטרפו למנין המתים.

"אם היום, תוך כמה ימים, הורידו לו את ההנשמה והוא נושם בכוחות עצמו, זה נס תחיית המתים. זה חיזוק עצום שאנשים קיבלו על עצמם קבלות טובות לרפואתם, והנה אנו רואים נס תחיית המתים בדורנו ממש. זה אומר, שבעזרת השם הם יצאו מפה על הרגליים. צריך להמשיך להתפלל ונראה ניסים גדולים", סיים פריד בהתרגשות.

נס הצלתו של יעקב מעניק לנו כוח, בתוך הקושי וההסתר, להמשיך להאמין שאבא בשמים שומע תפילה. אנא המשיכו להעתיר בתפילה עבור יעקב בן גיטל, יום טוב שמחה בן חיה יהודית, ושאר פצועי קרלין, שמצבם של 13 מהם מוגדר קשה.

 

ק

(א) מִזְמוֹר לְתוֹדָה: הָרִיעוּ לַיהוָה, כָּל-הָאָרֶץ. (ב) עִבְדוּ אֶת-יְהוָה בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו, בִּרְנָנָה. (ג) דְּעוּ כִּי יְהוָה, הוּא אֱלֹהִים: הוּא-עָשָׂנוּ, ולא (וְלוֹ) אֲנַחְנוּ עַמּוֹ, וְצֹאן מַרְעִיתוֹ. (ד) בֹּאוּ שְׁעָרָיו, בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה; הוֹדוּ-לוֹ, בָּרְכוּ שְׁמוֹ. (ה) כִּי-טוֹב יְהוָה, לְעוֹלָם חַסְדּוֹ; וְעַד-דֹּר וָדֹר, אֱמוּנָתוֹ.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות