מגזין תהילים

ילדה בגיל 68: "היו לי אכזבות רבות, אך אין דבר שאלוקים אינו יכול לעשות"

לידת תאומים היא תופעה נפוצה בשנים האחרונות, גם נשים היולדות בגיל מבוגר אינן חריגות בנוף יותר אך הסיפור הבא מדהים במיוחד, מרגרט אדנוגה בת ה-68 ובעלה נוח בן ה-77 הביאו לעולם ילדים לראשונה, לאחר 46 שנות נישואים


24/05/20 | א' סיון התש"פ
הורות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

לידת תאומים היא תופעה נפוצה בשנים האחרונות, גם נשים היולדות בגיל מבוגר אינן חריגות בנוף יותר אך הסיפור הבא מדהים במיוחד, אישה ניגרית בת 68, ילדה תאומים בבית חולים אוניברסיטאי באפריקה, לאחר 46 שנים בהן ניסתה להרות. הלידה התרחשה בחודש אפריל האחרון. בכתבה ששודרה בערוץ חדשות מקומי נפרש סיפורם של השניים בהרחבה:

נוח בן ה-77 ומרגרט אדנוגה בת ה-68 נישאו בשנת 1974 ומאז ניסו להרות ולהביא ילדים לעולם. לאורך השנים עברו טיפולים שונים אך דבר לא הועיל. על ההריון שהוביל ללידת התאומים שלהם והתרחש בבית החולים האוניברסיטאי LUTH בניגריה, סיפר האב הנרגש לכתבת הערוץ המקומי: "קראתי בעיתון את סיפורה של אישה בת 67 שהרתה בזכות טיפולי פוריות בבית חולים פרטי וזה נתן לי כוח" פתח את דבריו ,והוסיף, "בשנת 1996, עשר שנים לאחר שנישאנו, חלמתי חלום בו נאמר לי ששמי ינשא בכל רחבי העולם". "תהיתי" הוא אומר בכתבה, "איך זה יכול להיות? היו לי אנשים רבים שלא חפצו בטובתי באותם הימים, אבל הנה אנחנו כאן היום" הוא אומר ומתייחס לעובדה כי לידת התאומים שלו זכתה לכותרות ברחבי העולם כולו.

האב הגאה נשאל האם העובדה שהשניים לא הצליחו להביא לעולם ילדים לאורך עשרות שנים, הובילה אותו לשקול להיפרד מאשתו ולהקים משפחה עם אישה אחרת, לכך השיב בחדות: "לא!, היא האישה היחידה בחיי. אמרתי לה. הבטחתי לה. משום שהיא אישה טובה, היא האישה האידיאלית, היא אשתי, היא אמי, היא אחותי, היא הכל בשבילי".

לאחר שהשניים שחוררו מבית החולים וחזרו לביתם, נשאלה האם הטרייה, איך התחושה להיות אם בגיל כזה וענתה בעיניים דומעות: "אני מאוד שמחה, אני שמחה בכל פעם שאני מביטה בהם". בעיניים דומעות היא סיפרה למראיין: "היו לי אכזבות רבות, אך אין דבר שאלוקים אינו יכול לעשות, הייתה לי אמונה בכך".

לידת התאומים של השניים בוצעה בניתוח קיסרי בשבוע ה-37 להריון. הרופאים שטיפלו בגברת אדנוגה הוסיפו כי הריון בגיל כזה אינו מומלץ ונושא בחובו סיכונים רבים, אך הריונה של מרגרט עבר בשלום והיא ילדה תאומים בריאים.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות