מגזין תהילים

מה עשה היהודי ששמע מהרב: ''אני מבטיח לך שלא יהיו לך ילדים''?

מה היה עושה אדם נורמלי ששומע מגדולי המקובלים והצדיקים בארץ שמבטיחים לו: "אין לך ישועה! אתה לא תזכה לילדים עד סוף חייך"? הסיפור שלא יותר אתכם אדישים


23/12/20 | ח' טבת התשפ"א
ישועה

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

תפילתו של יהודי בוקעת רקיעים! פוקדת עקרות! ובכוחה לשנות את הטבע. יש שקוראים זאת ואומרים: 'דברים כאלה התרחשו רק פעם לצדיקים. לאלה הסבורים כך, לפניכם מעשה מצמרר וטרי מהתקופה האחרונה:

 

"ביום י' שבט התשל"ט (לפני 33 שנה) חגגו המוני החסידים ואנשי מעשה ברוב התרגשות והמון חוגג את נישואי הרב הצדיק ר' יוסף יואל קאהן שליט"א, בנו של האדמו"ר מתולדות אהרון ונכדו של האדמו"ר הק' ה'שומר אמונים'. ומאז אותו יום הם עומדים ומצפים בכיליון עיניים לזכות בזרע של קיימא.

 

עד ליום י"ב אדר ב' התשע"א, 33 שנה וחודשיים! וכך מספר הרה"צ ר' יוסף קאהן שליט"א:

"אי אפשר לתאר את שברון הלב ואת הצער העמוק בו היינו שרויים. כמה עוגמת נפש עברה עלינו. היו גם כאלה שניסו לייאש אותנו, כמו שאני נזכר באחד מגדולי המקובלים שאמר לי לפני הרבה שנים כשהפצרתי בו להבטיח לי ישועה; "אני מבטיח לך שלא יהיה לך ילדים". עם כל זאת, המשכתי ללכת לצדיקים להתברך בזרע של קיימא.

 

"באחד הימים נכנסתי אל אדמו"ר מפורסם מאוד, מגדולי צדיקי דורנו, עם תקווה גדולה שהוא יעתיר עליי ברחמים, אך הוא ענה לי: "איני רואה לך ילדים, אבל זה לא נורא, תוכל להשפיע דרך התלמידים ועל ידי זה תשאיר זכר בארץ לנצח...''

 

מה היה עושה אדם נורמלי ששומע מגדולי המקובלים והצדיקים בארץ שמבטיחים לו: "אין לך ישועה! אתה לא תזכה לילדים עד סוף חייך"? הרי אדם כזה היה נשבר ונכנס לדיכאון עד סוף ימיו. אך ר' יוסף יואל קאהן לא נשבר: "התחזקתי בה' יתברך בכל כוחי. דברי רבי נחמן מברסלב זיע"א היו נר לרגלי: 'אין יאוש בעולם כלל!' וכדברי הגמרא: 'לעולם אל יתייאש אדם מן הרחמים ואפילו אם חרב חדה מונחת על צווארו'. היה ברור לי שאני לא אתייאש, ויהי מה.

 

המשכתי להתפלל בכל כוחי ולחפש סגולות. במשך שנתיים הגעתי לקבר רחל אמנו לפנות בוקר ואמרתי את כל התהילים בבכיות עצומות, אפילו יום אחד לא החסרתי. אחרי שנה של תהילים ותפילות כל בוקר בקבר רחל ניסה היצר לשבור אותי ואמר לי: 'שנה שלימה שאתה מתפלל ושום דבר לא זז'. התגברתי בכל כוחי והתחלתי שנה נוספת של תפילות בהתחדשות עצומה.

 

"ובתום השנה השנייה, בתאריך יב אדר ב' התשע"א, התבשרנו כי פקד אותנו ה' בזוג תאומות! זוג תאומות שבאו לעולם אחרי 33 שנה! 33 שנה של דמעות ובכיות ללא סוף! לאחר שגדולי עולם אמרו לי שהם רואים שלא יהיו לי ילדים, אבל התחננתי לה' בכל כוחי והוא נתן!"

 

הרב קאהן מסיים בעצות קצרות לכל הזקוקים לישועה: "דבר ראשון, לא להתייאש, אלא להיות חזק באמונה, שה' יתברך הוא כל יכול. דבר שני, תפילה ותפילה ועוד פעם תפילה. בלי תפילה לא מקבלים כלום! התפילה היא הצינור המוריד את השפע שנתן לנו הבורא.  לכן יש להתפלל על כל דבר קטן: נסיעה בטוחה, הגעה בזמן לעבודה, הצלחה בעסק. כי ה' שומע הכל! ועניין נוסף שיכול לפתוח דרך לישועה הוא להשתדל להודות לה' יתברך גם על מה שנראה כצרה

(הרב פנחס זרביב שליט"א, מתוך גיליון 'למעשה')

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות