תזונה

התבלין ה''סודי'' שיעזור לכם לרדת במשקל

הקינמון! ידעתם כמה יתרונות בריאותיים יש לתבלין הכ''כ נפוץ הזה? הוא עוזר לירידה במשקל בקלות, מאזן את רמות הסוכר בדם, נוגד דלקות, ואפשר להשיג אותו בכל חנות


27/01/21 | י"ד שבט התשפ"א
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

הקינמון שאנו מכירים הוא הקליפה של עץ ירוק-עד הגדל בדרום-מזרח אסיה. כשקליפת העץ מתייבשת היא מסתלסלת לצורה המוכרת לנו של מקלות הקינמון. הקינמון הוא תבלין בעל טעם מתקתק המשלב חריפות וארומטיות מענגת, והוא בעל יתרונות בריאותיים רבים.

 

הקינמון כמאזן רמות סוכר בדם

הקינמון הוא בעל אפקט דומה לזריקת אינסולין! הוא מעולה להורדת רמות הסוכר בדם ולשם כך ניתן לצרוך אותו לפני הארוחה, אחריה או במהלכה. אנשים חולי סוכרת - מומלץ להתייעץ עם הרופא לפני נטילת קינמון, שכן הוא עלול להוריד את רמות הסוכר בצורה שתגרום חלילה להיפוגלוקמיה.

 

הקינמון נוגד דלקת

הקינמון בעל תכונות אנטי דלקתיות, מחממות וממריצות דם. לכן, אם אתם סובלים מדלקת פרקים - זהו התבלין שיכול לשפר משמעותית את התפקוד שלכם. בנוסף, הקינמון יכול להילחם בזיהומים ולעודד ריפוי טוב של הרקמות. חשוב לציין כי יש להיזהר עם נטילת קינמון במצבים של יתר לחץ דם, זאת בשל התכונה המחממת של התבלין.

 

הקינמון - עשיר בנוגדי חימצון

הקינמון ידוע בכמות הרבה של נוגדי החמצון שבו, מה שהופך אותו לתבלין מצוין בחיזוק מערכת החיסון ובטיפול במחלות חורף. שילוב של הקינמון עם תבלינים וצמחי מרפא אחרים יעניק לכם טיפול חזק וטוב יותר. למשל, שילוב של קינמון עם כורכום ייתן פתרון עוצמתי עוד יותר לדלקות ושפעת.

 

הקינמון - להורדה במשקל

הקינמון תורם רבות לירידה במשקל, מכיוון שהוא מגביר את קצב חילוף החומרים בגוף, מפחית את החשק למתוק וממריץ את תהליך ניקוי הרעלים בגוף. כשהגוףמשוחרר מרעלים הוא מצליח לפנות אותם מרקמת השומן וכך הירידה במשקל נעשית קלה יותר. הקינמון גם תורם לעיכול מהיר יותר, וכשהגוף מצליח לפנות טוב יותר את המזון המעוכל יש ירידה טבעית במשקל - ללא מאמץ מיוחד.

 

איך ניתן לצרוך את הקינמון?

אפשר לצרוך את הקינמון כחליטה, כאבקת תבלין במאכלים שונים, או כתוסף תזונה. הכמות המומלצת לצריכה יומית של תבלין הקינמון היא בין כפית וחצי לשתי כפיות קינמון ביום.

 

מחפשים סגולה מיוחדת לרפואה? מה שאתם צריכים נמצא בלחיצה כאן >>>

עוד מאמרי תוכן בנושא תזונה
X
  • © כל הזכויות שמורות