מגזין תהילים

אחד למיליון: החברים הטובים גילו כי הם אחים

הסיפור הבא נשמע דמיוני: שני חברים טובים, המלווים זה את זה במשך שנים, מגלים לתדהמתם כי הם אחים


21/11/19 | כ"ג חשון התש"פ
אחד למליון

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

"אחד למיליון" היא סדרה דוקומנטרית המשודרת בערוץ טלוויזיה מסחרי. התכנית, אשר היא פרי יוזמתה של המנחה, מלקטת סיפורים אשר בשמיעה ראשונה נשמעים דמיוניים לחלוטין. סיפורם של שני vחברים טובים, ליאור ועופר, אשר הכירו זה את זה במשך שנים בלי לדעת שהם בעצם אחים, הוא אחד מהסיפורים הללו.

ליאור ועופר נפגשו לראשונה, במקרה, בתחנה המרכזית בירושלים. עופר אשר שימש כמאבטח של התחבורה הציבורית, סייר בין התחנות. ליאור ניגש לשאול אותו שאלה כלשהי, משום שחש כי עופר מוכר לו ממקום כלשהו אך לא הצליח להיזכר בסיבה לכך. השניים ניהלו שיחה קלילה ונפרדו כשהגיע האוטובוס לו המתין ליאור.

עם הזמן, השניים מצאו עצמם נתקלים זה בזה במקומות שונים והשיחות ביניהם הלכו והעמיקו. עופר אשר עבר תהליך התחזקות החליט ללמוד במכון מאיר בירושלים. בתכנית הוא מספר כי כשהגיע למכון מאיר, גילה לתדהמתו את ליאור בין הלומדים. ליאור, כמו עופר, עבר גם הוא תהליך התחזקות. המפגש המחודש, שלושה חודשים לאחר הפגישה שקדמה לה, הדהים את השניים. עופר וליאור הופכים לשותפים לחדר במכון מאיר. החיבור ביניהם הולך ומעמיק, באופן שאיש משניהם אינו יכול להסביר.

עופר גדל בבית דתי עם שבעה אחים, כל מה שליאור ידע על עצמו, הוא כי נמסר לאימוץ כשהיה פעוט, כי ונולד פג. כשליאור נישא, עופר הוא זה שמלווה אותו בטקס ובהכנות. אך איש מן השניים אינו יודע דבר על הקרבה המשפחתית ביניהם.

בגיל 30 מחליט ליאור לפתוח את תיק האימוץ שלו ונקבעת לו פגישה עם הוריו ואחיו. במפגש, אליו נבצר מעופר להגיע, מספרים לו בני המשפחה על האח החסר. פרט אחר פרט, ליאור מוצא כי חייהם משיקים זה לזה. השם והפרטים מצטרפים אלו לאלו, אך ליאור מסרב להאמין כי מדובר בחברו מן הלימודים במכון מאיר.

בסופו של דבר, אוזר ליאור אומץ ותוהה לגבי פרט מסוים בחייו של עופר. כשהוא מקבל את האישור לכך, הוא מציין כי האח החסר למד אתו בישיבה. שיחת הטלפון שעורכים בני המשפחה עם האח החסר עופר, מגלה כי החבר הטוב מימי הלימודים הוא אכן האח האבוד.

ליאור ועופר מספרים כי מאז התקרבו כל בני המשפחה, כי הם שומרים על קשר קרוב בין המשפחות ומגלים מחדש את מערכת היחסים ביניהם, כעת כאחים.

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות