מגזין תהילים

באותו רגע שלף האב את כרטיס האשראי שלו...

הוצאות שמוציא אדם כדי שילמדו ילדיו תורה- הקדוש ברוך הוא מחזיר


24/02/22 | כ"ג אדר א' התשפ"ב
תהילים

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

היה זה לקראת חג הסוכות, משפחה חרדית פשוטה התכוננה לקראת החג. פתאום ניגש אחד הבנים לאימו, בחור רציני מישיבה נחשבת, ושאל אם הוא יוכל לקבל חליפה חדשה לחג. האם הרימה גבה והתפלאה: "החליפה שלך במצב ממש חדש, איני רואה כל צורך להשקיע כעת סכום כה גבוה לרכישת חליפה חדשה..."


פניו של הבן נעגמו מעט, הוא סב על עקבותיו וחזר לחדרו, אך ליבה של האם לא נותר שקט... היא קראה לו שוב ואמרה: "אתה יודע מה? בא נמתין יחד שאבא יחזור, ונשאל לדעתו. מה שהוא יגיד- נעשה!"


הבן חייך וחזר לעיסוקיו. כאשר הגיע האב ניגשה אליו רעייתו ובידיה החליפה של בנם ואמרה לו: "בננו מבקש חליפה חדשה לקראת החג, מה אתה אומר?"


האב התבונן בחליפה של בנו, בחן אותה היטב מכל הכיוונים, ואז הרים את עיניו ושאל את הבן: "למה אתה צריך חליפה חדשה? זו במצב מצוין ממש!


הבחור השפיל את עיניו ואמר: "אבא, אני לא צריך חליפה חדשה, אבל השנה השקעתי הרבה יותר בלימוד התורה, וחשבתי לשמוח בחג עם חליפה חדשה. אבל אם אתם חושבים שלא צריך- אני מקבל זאת בהבנה..."


ההורים נותרו משתאים. באותו רגע האב שלף את ארנקו והודיע לבנו: "אתה שואל אותי אם אתה צריך חליפה חדשה- אני אומר לך שלא. אבל אם מגיע לך חליפה חדשה? ודאי ודאי! קח את כרטיס האשראי שלי וסע לירושלים לחפש לך חליפה..."


הבחור המאושר נסע לירושלים, ואכן כעבור כמה שעות חזר עם חליפה חדשה כלבבו.


תם הסיפור, אך לא נשלם.


לאחר מספר שבועות צלצל הטלפון של האב. "שלום", אמר הדובר מעבר לקו, "מדברים מחנות פלונית בירושלים. אנו שמחים לבשר לך שזכית בהגרלה על תווי קניה לאחת מרשתות המזון, בסך 1500 ש"ח..."


האב היה מופתע, בתחילה לא הבין באיזו חנות מדובר, הוא שאל לפרטי החנות ואז נזכר... כנראה הייתה זו הקנייה אותה ביצע בנו לפני חג הסוכות...


אך גם כאן לא תם הסיפור... באותה שנה אותו אב חיתן את בנו הבכור, ואת חליפותיהם של ילדיו החליט לקנות באותה חנות. הוא סיפר לבעל החנות את סיפור ההשגחה יוצא הדופן, כיצד הסכים לתת לאחד מילדיו כסף לרכישת חליפה חדשה רק בשל התעלותו הרוחנית בתורה, ואיך זכה בתווי הקנייה... אותו בעל חנות התרגש מאוד מהסיפור, והחליט לסייע לאב בהוצאות הביגוד לחתונה...!!

 

מרן ראש הישיבה, הגאון הרב שטיינמן זצוק"ל בדברי חיזוק נדירים על לימוד תורה:

 

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

תפילות נוספות מומלצות

זקוקים לרפואה? פרקי תהילים לרפואה

רוצים להודות לה'? קראו מזמור לתודה

מייחלים להצלחה? תהילים להצלחה

תהילים להצלחה בניתוח

מכירים אדם יקר שחלה במחלה? סגולת הרב כדורי זצ"ל למחלת הסרטן

הפרנסה לוחצת? פרקי תהילים לפרנסה וגם פרשת המן

תפילה עוצמתית וסגולתית - נשמת כל חי וגם פיטום הקטורת וגם התיקון הכללי

אדם יקר לכם הלך לעולמו? תפילה לעילוי נשמת נפטר

סגולה גדולה לכל דבר - תהילים קי"ט

חוששים מעין הרע? תפילה נגד עין הרע

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות